Monday, August 8, 2011

Bulan puasa suda tibeeeee :)



heyy peeps , SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK or SELAMAT BERPUASA :) hehe , sorry lha lambat wish kat korang smue . aku dah jarang online lha skrg . sbb always busy kat rumah , dgn persiapan nak puasa agy , dgn nak raye nyer lagi . yeah , mmg betol . rayee lame lagi but family aku tak suke tanggoh-2 kerja . jgn jadi mcm sesetengah org tuhh , pagi raye org nak bersalam-2man , neyh dy sebok baru nak gantung langsir . haha , jahat kan aku dok ngumpat org ? hmm tadelah , lumrah dunia kan . and lupee nak bgtao , jgn ponteng-2 plak puase neyh . lagi-2 lelaki , haha . prempuan pon adee . tpy if prempauan mesty bersbb kan knp tak puase . aku just nak ckp , if puase tak penuh , duit raye pon jgn hrap lha nak dpt lebih yerr . haha , mmg raye tetap raye .puase tetap puase jugak kan ? kte sbgai umat islam kena lha memikul tanggungjawab tuhh . apee org ckp kan nty biler tgk anak melayu tak puase and makan depan khalayak org rmai ? *yg pndai cover tuhh tapelahh kann , haha . but , jgn ponteng-2 lha yg diharapkan . anggap lha ia sbgai ujian hidup . amboii , sejak biler aku jadi ustazah neyh ? haha , dlm aty *propa aku nak jadi ustazah , sejak biler aku alim . daaa , lupekann . hmm pape pon , thanks kpd sume kawan-2 aku yg wish SELAMAT BERPUASA kat aku , thanks and aku appriciate sgt-2 kat korang lhaa . okeyy lha , aku tatao nak mmbebel apee agy , smpay kat snie ajerr yeah , boboiiii ^^

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)