Tuesday, July 12, 2011

fever again :(


omaigadd ! kenapa lhaa demam neyh dtg time aku adee mcm-2 mslh huh ? aku smpay tak terkata sakit nyerr . but, still bolee update blog agy neyh , haha ! tadelah . act , aku mmg tak sihat drpd smlm ( ISNIN : 11 JULAI 2011 ) . then, hari neyh bolee terok pulakk . lepas tuhh aku adee mslh dgn family aku lagiii . ya Allah ! byk nyer dugaan . nty kalao aku merungut, orang ckp tak baik pulak . hmm SuperNoh aku ckp tak baik merungut . sebab baik buruk pon kite dtg nyer drpd tuhan jugakk kann . so, aku tanak lhaa merungut, semua neyh aku anggap dugaan . maybe Allah nak uji aku dgn care mcm neyh . and adee lagi terok dapat drpd aku .

sumpah , badan aku mmg lmah giler hari neyh . then, pagi tdy aku dtg skola dgn rase sebak yg tak dpt dikawal . but, biler aku jumpe kwn-2 aku, BFF aku sumee . aku tak rase aku ade mslh dah . thanks korang sbb buad aku gembira . and thanks a lot for Farahin sbb dy yg byk abgi advice kat aku time kat skola tdy . aku ngat esok aku nk jumpe cikgu kaunseling ar . sbb cikgu Rosmawati ( cikgu kaunseling ) cakap, kalao kte ade pape mslh, just jumpe jea cikgu-2 kaunseling yg adee . sbb lebih baik kte meluahkan drpd kte menyimpan . sbb menyimpan akan bua kte resah gelisah sentiasee sbb mslh membelenggu kann . 

kenapa lhaa aku ade family mcm orang tuhh ar ? menyampah giler aku dgn prngai dy . dalah cter yg buruk-2 psl aku kat facebook, cter yg jahat-2 psl aku kat blog dy . kauu ingat kau dah cukup bagos ar buad mcm 2 kann ? kalao cantek tak apee . aku tunguu-2 jea biler kau nk blah drpd rumah neyh . tak sbr rasenyer . then hari 2 baru aku prasan yg iron rambut aku hilang . sebab sape lagi kan kalao bkn sbb dy , haha ! bongok nyer kauu . kau nak blagak dgn aku sbb kau lagi tua drpd aku dlm family ? eh, blah ar . 

demam neyh kdg-2 menyampah jugak kann . sbb demam lhaa aku ddok senyap jea dlm kelas . kelas senyap tawu tak kalao mulot aku neyh takde or aku tak dtg . haishh ! bukan nak bangge tpy kenyataan kann , nak buad mcm manee . ouhh shittt ! okey lhaa, tatao mao cter apee lagii . kebaiiiiii :D

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)