Saturday, January 14, 2012

Merentas Desa sekolah !

HELLLLOOOOOOOOOOOOOOO !! Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :) wahhh lama nyaa tak update blog . haha rindu bloger-blogger semua . sorry lewwww , kita busy lewww . sejak-2 nak sekolah nih , tak sempat gilaa nak update blog . apelagi online fb kann . serius busy gilaa . dgn aktiviti sekolah lagi , homework nya lagi, tuisyen tak pkir . dah naik seminggu nih , sumpah busy ! aku tatauu nak bgtao korang mcm mane busy aku tuhh . 

okay just forget it bout that . aku nak cter something yg lebih special hari inih :D pada hari ini , 14 Januari 2012 berlangsung nyaa Merentas Desa SMK Dato' Ali Haji Ahmad , Pontian . sumpah penat gilaaa . rasa nak pengsan , pitam , arghhhh semua lah . and congrats for my BFF , Afy Zain yg dapat number 13 drpd antara 30 yg terbaikkk . dapat medal kauu , jeless aku >.< rasa nak lempang-2 jeaaa Afy nih . Congrats Afy :') i'm glad to be your friends . tapi syg , Afy kena balek awal hari ini sebab dy kena pergi KL ikot family dia . adelah hal siket , takan tuh ponn korangg nak tawu . haish , busy body betol :p haha



muka semangat nak pergi sekolah pagi tadi ^^

then , lepas abes jeaaa sukan merentas desa nih , ktorg pon lepak-2 lah dekat sekolah . masing-2 tanak balek awal , padahal time tuh time baru 10.30 . semua dah nak balek dahhhh :( tapelah , ktorg mmg suka lepak-2 nih , lagi-2 dapat memekak dekat sekolah . tuh mmg favourite ktorg lah kan . haha , then terjumpe Farid si mata lonjong nih . haha xD twins huda , so ktorg lepak-2 lewww and snap pic . tgk lah bawah nih <3



kami mmg suka buat muka annoying :)

then dah lepak-2 tiba-2 perot aku terasa lapar pulakk . so aku ajak lahh dyorg nih lepas Restoran Norsiah . sebenarnya , Norsiah nih dulu Assalam tauuu . lepas tuh dia tukar nama . sbb owner baru kot . haha tak amek tawuu lah akuu , aku just suka makan jeaaa kat sinie :D ini lahh hasil nyaa karya kami selepas makan . *means, hasil kami menjamu selera lewww , haih -.-'



jgn tak pcaye kurus-2 ktorang nih , ktorang tak kuat mkn . okay, ignore tuh badan sapee :p


haaaaaaaaa ini lah si empunya badan tadi , gemok kann ? ingat comel letewww . haha tadelah , gurauu jeaa . nih lah Aliff Domo <3 harhar :3



and lastly , inilah Farid . sorry ini candid jeaaaa , twins huda :)

thanks Farid teman aku balek tdy :) yeahhh , seriously merentas desa tahun nih antara yg paling besstttt drpd sbelum-2 nih . tatauuu lah kenapa , haha . hamboyyy , ayat ada makna tuhh :D thanks kawan-2 yg dah bagi semangatdekat akuu selama nih , thanks sangat-2 . huda , afy , alip , farid , farah , aten , adah , era , aien xaxau , pa'an and sape-2 lagi lahh yg aku tak sebut tuh kann . perghh , rasa nak nangiss jeaaaa :'( sorry sgt-2 , aku tatau nak mention nama sape lagi but ape-2 ponn thanks koranggggg <3 loveyouall :')

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)