Sunday, December 4, 2011

siapakah Fatin si perempuan jalang itu ?!



(okayy , muka aku ade tak mcm nihh klao tengah marah? :p )
#Lisa Surihani tetap comel <3


siapakah Fatin yg aku mksod kan nihh ? haih aku pon tatao lahh . sorry to say bagi sesiape yg name Fatin tuhh ehh . but , ATTENTION PLEASEEE ! SIAPAKAH YG BERNAMA FATIN DI SINI ? sorry , bkn semua lahh aku nk cakap kann just sorangg jeaa . act , aku sedang mencari siapa si BATU API yg dah buat fitnah terhadap aku nihh ? korang sukee tak klao korang di fitnah ? tak suke kann ? okayy , same with me .


act , tdy time aku nga text with my hubby (saiful) , dy ckp ade sorang perempuan text dy . and ckp psl ktorg nihh da couple . yess we're couple :) and then , saiful nihh takenal siape si Fatin nihh . dy ckp , prempuan tuhh aleh-2 text dy and ckp mcm tuhh . lepas tuhh , sempat plak dy buat fitnah , dy ckp kat hubby aku nihh yg aku ade boy lain selain dia . okayy , aku dlm mood baik tiba-2 jadi suram seperti ombak pantai yg tapenah berhenti menghentam tebing pantai (saje nk berkarya siket) .


and then , aku mintak lahh hubby aku nih number fone bdk perempuan tuhh . rupe-2 nyeee si prempuan jalang nihh stalker aku kat facebook and my blogger too . but WHO'S ? haiyoo , pleasee lahh sayang , kenapa mesty kau nk buat fitnah tentang akuu ? ape dosa aku terhadap kauu haaaa s*al ?! aku takde niat nak ajak bergaduh but tolong lahh hormat kedatangan aku dlm hidup saiful nihh . orang baru nak berbaik-2 , nmpak sgt kau dengki kat aku kann ? smpay nk ckp mcm tuh ? then kau mesty jenis belum taraf matang kann nak buat-2 fitnah kat orangg ? haishh , klao kau suke kat saiful pon ckp lahh , tapayah smpai nk ckp aku ade boy lain sume kat dia . 


and sorry again , aku akan doakan hidup kau tak aman (>.<) wahai Fatin si perempuan jalang ! yeahhh , straight aku cakap sbb aku tak suke cakap selindung-2 nihh . sampai kau mengaku kat aku yg kau si pembuat fitnah tuhh , okayy ? sorry to say again :>

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)