Thursday, December 22, 2011

Menjelang Hari Persekolahan ♥





Gambar Hiasan :.

wahhhh ! rase tak sabar pulakk nak naik sekolah kennn . bagi calon SPM , sekalung tahniah buat korangg semua sebab lepas nih hidup freedom jeaaa kann . jangan buat benda tak senonoh pulak dh abes SPM nih , byk benda berfaedah yg boleh dibuat ;) yelaaaa , aku nih nasihatkan ajeaa bukan nak berlagak besar pon . aku tawu , aku tetap adik di mate korangg . kennn ? haih sabar jelaaa , nak hadapi SPM tahun depan . aku pon tak sabar jugak sbnrnyaaaa nak abes sekolah nih .

family of course laaaa kasi support drpd belakang , baik ayah , ibu , abang and akak akuu . semua nak aku buat yang terbaikk for SPM next year . and aku ade update status kat facebook , like this .

  • mak aku ade ckp , ' dik , tahun depan kau nak SPM jgn main-2 . bab-2 berendut nihh kau stop laaaa dulu . nanti kau dah belajar jauh-2 , jumpe laaaa kat mane-2 nanti . perghh ! betape sporting nyaa mak aku . hewheww --'
haaaaaaaa mcm tuh laaaa . but betol , mmg mak aku cakap mcm uh . garang-2 mak aku pon , tak sangke dy berlembut hati jugakk . mula-2 takut jugak kann bila mak aku tiba-2 cakap mcm tuhh . hopefully , semua nyaa okay-2 sajeee . so itu saje laaaa pesanan aku buat kali nihh . 


okayy byebyeeeee 

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)