Wednesday, December 7, 2011

i'm crying about her ? :/

sorry aku taboleh menahan air mata nihh :'(




daripada ptg tdy , lepas aku abes mandi sampai skrg hati aku asyik tak tenang jeaaa . mcm ade benda yg nak berlaku , yg pasti nyaa benda buruk . ya Allah , sumpah aku tanak ada pape benda buruk yg akan jadi kat aku and family aku nty . aku sendiri tatao kenapaa hati aku resah gelisah ? gundah gulana , rasa pahit semua tuh keluar . err , aku tatao nak luahkan kat sape just blog jelahh tempat bermanja yg aku ada skrg . 

sedih sgt-2 bila terpkir kan akak aku . bukan apee , act akak aku baru lepas accident Ahad lepas . dy baru balek drpd wedding kwn dy dkt batu pahat and accident nyaa dkt highway simpang renggam nak keaa JB . then , kereta yg dinaik tuhh tersondol kereta depan and kereta-2 belakang pon terikot-2 sekali langgar nyaa . nih tadelah accident besar , accident biase jeaaa . smue dlm kereta yg akak aku naik tuhh cedera tpy ringan jelahh . and then , yg aku risaokan skrg nihh akak aku . dy skrg dkt Kelantan sbb dy ade ekspidisi with her university . 

aku takot nyaa luka kat kaki akak aku tuhh belum sembuh lagi but dy dah kena ikto expidisi tuh smua . iktokan abg aku , dy dah suruh da akak aku balik . but akak aku ckp dy okay , dy boleh klao ikot aktiviti dyorg tuh jgk . korang tak rase tao ape yg aku rase . somehow , kte akan rase rindu kat akak kita . hopefully , apee yg aku rase tak sedap hati siang tdy bukan lahh sebab ade benda buruk akan terjadi kat dia . ya Allah tolongg lah selamatkan dy ya Allah :'(  last texting yg akak aku sent , dy ckp mcm nihh =='

sista : Dik , sok aku nk start berakit sejauh 80km . so , mintak semua doakan keselamatan dan kesejahteraan aku . and pastu aku tido kt dlm gua . 2 ary aku tido kat ctu . tmpt tu xde line . if anything happend , suruh ibu or ayah rujuk kt balai polis gua musang , kelantan . doakan keselamatan aku . Take care , love all .

aku : sorry being late , okay kak . aku sntyse doakan kau , aku da ckp da dgn ibu and ayah . hati-2 ehh bila kat sane , i will miss you sista :')

act aku jarang berpisah dgn akak aku melainkan dy pergi belajar . tpy sebelum nihh tak jaoh sgt , dy just study kat batu pahat jeaaa and rumah aku kat pontian . so mcm dekat lahh kan ? hopefully sgt-2 , takde benda jadi kat dia lahh . aku taboleh tahan linangan air mata aku tuhh sampai aku update status kat fb yg aku tengah menangis . ramai plak tuhh yg like , nmpak sgt dyorg sume suke bilaa aku menangis kann ? haih tapelah , lupekan jeaa k .

okay lahh , bubyeee :) assalamualaikummmmm ...

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)