Thursday, December 1, 2011

iloveyou sista ^^

assalamualaikum , tak jawab dosa klao jawab sayanggggg :D hikhik , hari nihh aku pergi JB . haha , jakun nyee aku . tadelah , pergi Jusco Bukit Indah . haha pdhal baru pergi hari tuhh , act nihh cari barang-2 for adventuring akak aku nty next week ke Kelantan . sista , i will miss you :') bosan lahh dy tkde sminggu kat rumah nty . hewheww , tapelah aku still ade abg tersayang aku . haha penat ntao nak lyana prngai abg aku sbnrnyeee . bagi yg kenal tuhh , dy mmg pendiam siket . but bila kat rumah , mcm SETAN BERTANDUK DUA . haha , geram gilaa dgn dy . suka buli aku dgn aku and akak aku . haha , kdg-2 ibu aku pon jadi mangsa . tadelah , act mcm gurau-2 family jeaaa . haha , jgn korang pkir lain plak :D


lepas cari-2 barang-2 tuh , ktorg pergi lahh dkt tmpt beg . sbb akak aku nk beli beg . ade sorang abg yg tukang serve kat situ hansome taoo . smart gila dgn kemeja dy . dy mcm cube-2 nak usha akak aku . haha , tpy sorry akak aku da ade boyfriend :) so tak layan lahh . then ktorg pon pergi toilet lepas habis shopping sume tuhh .first-2 make-up-2 jeaaa tao . last-2 bergambar sakan dlm toilet . haha , but seriouslyy toilet dy bersih . klao kotor tak hengen aku nk bergmbr kat situ . alamak ! kantoi plak bergmbr kat toilet , haha .


dgn malas nak berceloteh pnjg , aku teros tnjuk kan lahh eh pict yg ktorg snap tuhh :D









 

yeeeeeee , kitorang comel kitorang tawuu . haha , saje nak prasan kejap . tabolee keaaa ? hmm dah-2 lahh dgn jeless tuh , haha . kat facebook pon ramai nyee like album ktorg . yeahh aku mmg jakun bab-2 like nih . kenapa ? ade mslh dgn kau ? haha , saje nak carik psl korang mlm-2 nihh :p okayy lahh , boboi <3

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)