Tuesday, May 3, 2011

tak pernah terpikir psl HOT !

hey peeps ! sorry, lame tak update blog lhaa sayanggg . sbb, aku asyik BUSY jea slame neyh .
then, lappy aku plak rosak, tatao npe . tibe-2 aku on lappy 2 japp, dy blank . nak menangis 
aku dibuat nyer lhaa . yela, brang ksygn aku rosak 2 . haishh ! so, terpkse lhaa klau nak online,
aku online at kmputer . seb bek ade  kmputer rumah neyh, law tak, ke CC  lhaa jwb nyer ary-2 .




< mesej ini just utk org yg tak suke aku >
hmm actually, aku nak cter psl HOT . HOT kann mknenyer PANAS . knp mesty ade owg yg still mcm nak pertikaikan yg HOT neyh utk org yg POPULAR ? alah . bagy aku, org yg slalu perli-2 aku 2, dyowg jeles, aku rmai kenalan sner snie . sbb 2 rmai sgt nak dengki . adess ! aku baru hang out nan bdk-2 JB pon dah kecah . apelah korang neyh kan ? nmpak sgt ade sstengah orang 2 jeles nan khidupan aku slame neyh . OMAIGADD ! pliss lha korang . aku hidup slame neyh ikhlas giler and tak kire nak berkwn ann sesape . if korang rase aku neyh mcm melebih-2 sgt kea or rase meng'GEDIK sgt, aku sarankan, korang cermin lhaa diri korang 2 dulu . kalau korang rase tak pus aty nan aku, Lai-3 ! dtg jmpe aku . aku sedia menunggu bgy ssiape yg tak puas aty nan life aku slame neyh . nak jage tepi kain orang, 2bukan keje aku . aku just amek tawu tntg life aku and kwn-2 aku only . yg tade kena mngena, sila lha angkat kaki sebelum aku pndg kowg yer . HAHA ! 




lao korang nak tawu, dulu aku slalu kena caci dgn orang, aku senyap . kena maki nan orang, aku senyap . kena benci nan orang sner snie, aku pon senyap . if now, klao aku tasuke seseorg 2, aku akan ckp terang-2 . aku tasuke berkalis . bgy aku, berkalis neyh bagaikan hipokrit @ munafik . sorry lhaa guys, aku bkn mcm 2 . ini kisah benar . dulu orang suke CHOP family aku mcm-2, nak kate family aku tak betol, abes family korang 2 mcm betol sgt lhaa . cermin diri 2 lhaa babes . kau lebih-2, kau mengedik sner, mengedik snie bole plak . if aku, "APE PON TAK BOLEH  ! " cinabeng ! HAHA ! kau rase kau tuh HOT ? tonjolkan muke kau dpn aku ! lai kasi tengok . HAHA :P




orang HOT neyh sbnrnyer adalah orang dikenali ramai . dia menjadi tumpuan jika semua orang jumpe dy . itulah istilah HOT sebenarnyer . tpy aku anggap diri aku neyh biase-2 saje . nak kate rmai orang kenal 2, bole lhaa . tpy, aku pon jenis suke berkawan . tak salah kan if kite ramai kenalan mcm orang-2 yg HOT neyh ? asalkan, kite tak lupe diri suda lhaa yg kite neyh hanye insan biase . bak akte pepatah, '' di mana bumi dipijak, disitu langit dijunjung '' kannn ?? 




sudah-2 lhaa bgy orang yg mengejar  HOT 2. tak kemana tak kite neyh, klao kite tabole jady diri sndry . and kalau rase nak tmbah kan HOT uh, pegy lhaa masok ape-2 pertandingan . nty kan rmai orang tgk mse audition 2 . so, tapayah nak bersusah payah kann pergi meng'HOT kan diri sendiri , yer tak ? aku ckp benda yg betol, bukan men FAKE, FAKE yeah . 




okeyy byee :)



2 comments:

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)