Friday, May 27, 2011

hasil karya tangan saya !



ehem-2, hansome tak kakak aku sorang neyh ? HAHA ! ups, slh-2 . cantik maksod aku . actually nak bercerita lgi neyh setelah lame tak meng-Updatekan diri kat blog neyh . ehh, ape aku merepek neyh ? nak cter lain, lain yg kelaur . hmm sbnrnyer, pada ahad yg lepas (22 mei 2011) i wif my sys neyh pergi lha satu event neyh, alah, tadelha event sgt , it's name is KURSUS . iaitu Kursus Kecantikan dan Dandanan . asalnyer, cousin aku yg ajak . anjuran kolej dy katenyer . dan diikotkan dari segi akal fikiran yg waras, bidang-2 dandanan ini adalah minat aku korang tawuu ! memang minat giler punyer, yg mendalam sgt-2 . then, biler dah dpt peluang mcm neyh, takan mao lepaskan pulak kan ? haishh ! lepas 2, biler dah join, best pulak rasenyer . 11 jam aku dudok dlm Hotel Pontian 2 sbb menjalani kursus 2 . panas bontot aku dibuat nyer lha . HAHA ! seriously best babes ! rugi bagi sesiape yg tak join . ahad neyh pon ade, kurusu make-up pengantin pula . HAHA ! mao ckp same daddy aku lha, bkn sugat daddy okey, but dady maddy tersayang aku (ayah) . HEE :D sorry, menggila sedikit . okeyy, byee :)







No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)