Wednesday, April 6, 2011

sukan MSSD milik SDAHA !

heyy peeps ! 
lame tak update blog laa . wuHAHAHA !
busy sket laa sblom neyh . urmmm .
ape mksod tajok aku mcm 2 ?
mknenyer, sukan MSSD mggu lepas, menjadi milik SDAHA laa .
then, ramai yg masih tak puas aty skola aku menang . HAHA
nak buat mcm aner, tade rezeki skola kowang menang twon neyh kan .
selang beberapa ary lepas sukan neyh, ade laa mulot2 longkang yg aku dgar .
kate nyer, tak puas aty dgn SDAHA .
adess kowang neyh !
dah rezeki SDAHA nak menang lagi twon neyh, nak bwt cm ner kan ?
then, ade sorang hamba Allah neyh ckp, dgn perasaan dengki, berkata,
"alah, SDAHA menang sebab point jew . ikotkan SMK Yunus Sulaiman yg menang .
sbb skola ktowg lebih byk emas dari kowang . (SDAHA laa mksod nyer 2) "
nmpak sgt kan yg bdk neyh skola SMKDYS . haha
sbb, dy mcm nak bekap skola 2 drpd jdy pembela .
lepas bdk 2 ckp mcm 2, dlm aty aku, APE AKU KESAH ?!
janjy SDAHA dah menang . owg nak ckp ape pon taboleh dah .
HAHAHA ! alamak guys ! aku lupe laa .
tadela, aku lupe nak upload gmbr time sukan MSSD at SDAHA jew . 
kakakaka ! apela . satt ey, cik pi upload satt .

.................................................................


muke-2 atlit SDAHA


aku dengan alip domo


pasukan sorak SDAHA (aku pon ade)


aku dengan aien (mrsbiebie xaxau)


muke-2cikgu SDAHA yg menjayakan sukan MSSD neyh .


amieyrul - menang atlit terbaik


aku dengan BFF aku 

sekian, terima kasih .

No comments:

Post a Comment

Hi followers! Leave your comment here. Maybe one is good enough. TQ :)